Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 876
8 octobre 2009

Geluksdag vandaag

In plaats van verfwerk deze voormiddag - waar ik uberhaupt niet veel zin in had - even weg naar Coudons om een voorraad aardappelen te gaan halen. Gelukkig had ik mijn fototoestel bij (btw, dat toestel sleep ik tegenwoordig overal mee...)
Even voorbij het dorp Coudons gaat een afslag naar de Forêt de Callong. Vlug even een ommetje. Kijken of er geen mooi plaatje te schieten valt. Bingo !!! een hoop vliegenzwammen. Dat levert de foto voor de challenge van de maand.

Akelig stil in het bos, enkel het geluid van mijn toestel te horen. Toch niet... geritsel even verderop. Een nieuwsgierig vogeltje kwam me gezelschap houden. Helemaal natuurlijk en ongegeneerd ging het voor mij poseren.

Dit is het resultaat : zwamenvogel

Mijn dag kan niet meer stuk !  Hoewel ik er moet bijvermelden dat de patattenman niet thuis was :-(

Voor de verfwerken weer aanvangen, kan ik het niet nalaten nog even wat foto's te bewerken. Volgende week kan ik niet veel meer "photoshop-spelen" want dan is een klein lief "speelkameraadje" hier op bezoek. Dus het kan nog wel even duren eer hier op de blog nog wat verschijnt.

notebookpierrelys

Défilé de Pierre Lys onder een wolkendekentje

notebookserredebec

Serre de Bec met St. Julia-de-Bec op voorgrond

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité