Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 877
30 décembre 2010

Cardou, stuntwerk en ... blauwe nagel

Dinsdag, 28.12.2010

Vanop ons terras kijken wij uit op de Pech Cardou. Een aantrekkingskracht... als geen ander. Met de verrekijker alle mogelijke gaatjes zitten afturen. En vinden natuurlijk. Dan wil je er ook wel eens van dichtbij gaan bekijken. Vanaf het oude romeinse pad recht naar boven. Na een kwartiertje stappen hebben we al een vondst. Een ongemarkeerde grot. Niet bijster diep, ongeveer 5 meter, maar volgens Hendrik beloftevol. Een blauwe vingernagel hou je van een beloftevol gaatje over...
Verder omhoog. Door puin, tussen struiken... niet echt mijn ding, maar ik hou vol. Ik ben ook wel benieuwd.
Hendrik kucht en zweet. Met een rugzak, gevuld met bijna twintig kilo materiaal, begint de tocht wel wat zwaar te worden.  En ik, ik droom weeral van zwepen, geweren, stokslagen... :-)

Na een uur zijn we aan de eindbestemming. De sleuf die we vanuit onze woonkamer kunnen zien. Een iel boompje doet dienst als steunpunt om de rotswand de equiperen. Een uurtje werk, dat nog moet afgemaakt worden. Want op de rots geraakt hij nog niet. Dat is voor een volgende keer. Zonder mij...

cardou_nouveau_trou  cardou__nouveau_trou2  cardou_epuiperen  cardou_equiperen2

Publicité
Publicité
Commentaires
B
nog meer van dit voor 2011<br /> bonne année et bonne santé
Publicité