Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 876
14 février 2011

Valentijn... zonder zonneschijn

14 februari 2011

De zachte temperaturen van afgelopen weken zijn voorbij. Vandaag is het een grijze dag. Af en toe wat miezerige regen en een "Marin"-wind. Niet zo aangenaam natuurlijk.
Comy heeft wat beweging nodig (en ik ook). Wandelen naar Serres. Vlakbij en nog altijd één van mijn favoriete plekjes in de Aude.
Groot is dan ook mijn verbazing als ik het amandelveldje voorbijloop. Héhé, de eerste bloesem! Ondanks de grijze wolken toch een lichtpuntje vandaag. De lente komt eraan!

amandelbloesem

amandelbloesem2

In Serres is het rustig. Toen we de eerste vakantie in de Aude doorbrachten, was Serres onze pleisterplek. Dit dorpje heeft altijd nog een plaatsje in mijn hart. Hier werden we verliefd op de Aude. Hoe kan het ook anders????

naar_Cassaignes

serres_le_pont

serres_kasteel

fier

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité