Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 879
15 juin 2011

Donjon d'Arques en Maison Déodat Roché

Lang geleden hé. Even geen zin om te bloggen, geen zin in internet, geen zin... in eigenlijk niet veel. Dat overkomt me niet zo gauw. Maar daar zijn we weer doorheen. Dus vanaf nu weer regelmatig nieuws te vinden hier.

Werken in een kasteel en in een museum. Daar had ik nooit aan gedacht. Een CV gestuurd en aangenomen.  Dit is nu mijn werkomgeving.zikkte 

en dit musee

Voorlopig nog niet teveel bezoekers. Maar binnenkort zal dit wel veranderen. Eenmaal de toeristenstroom op gang komt. Vanaf Juli zal het wel heel druk worden... hoop ik althans. Want nu moet ik nog de tijd doden met lezen, internetten, afstoffen...

Willen jullie er meer over weten? Klik dan maar hier en hier

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité