Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 876
25 mars 2015

Anemonen

Haïko heeft zo zijn eigen wandelroute waar hij superblij van wordt. In Serres, rond de rivier Rialsesse. Geen groter plezier kun je hem doen om je richtingsaanwijzers te laten horen als we Serres passeren. De neus omhoog, kaarsrecht op de passagierszetel... Zou ze toch stoppen? zie je hem zo denken...Als ik parking opdraai aan de rivier is mijnheer er al helemaal klaar voor. Hij kan niet vlug genoeg de auto uit zijn. Snuffel-time!!!!!

En ik sedert een weekje ook helemaal blij ondanks het slechte weer. Het wandelpad staat nu al vol met anemomen. In alle maten en kleurtjes. Van wit, over roze naar blauw. Een waar bloementapijt. Je moet echt soms opletten waar je je voeten zet, uit angst om ze te vertrappelen. Ieder jaar zijn er meer en meer. Dus voor mij ook genieten en voor mijn camera : overuren draaien.

Gisteren kon ik het echt niet nalaten er enkele te plukken. Ze zijn zo teer en lieflijk dat ik toch een paar in huis MOEST hebben.

 

anemonen-kl © Marie-Anne Stas

Publicité
Publicité
Commentaires
M
Merci Moekehoevenen (leuke naam trouwens! ;-) )
M
Leuk om lezen dat je samen met Haïko zo heerlijk kunt genieten van de mooie dingen in de natuur, en leuke plaatjes schieten. Heel mooi, dit glaasje gevuld met frele pastelkleurige anemoontjes!
Publicité