Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 887
12 janvier 2007

Ik doe een tussendoortje naar Quillan !

Ryanair heeft een actie lopen ! één aangekocht ticket geeft recht op één gratis ticket naar gelijk welke bestemming.
Hé, is dat even een meevaller. Gelijk heb ik even een ticketje aangevraagd. Dinsdag heen, donderdag terug. Kim en Wim gaan Sugar oppassen.( Heb ik geluk met die kinderen ! ) Even Hendrik blij gaan maken met een bezoekje.

Kan ik ook op woensdag "les pommes bleues" gaan bekijken in het kerkje van Rennes-le-Château op 17 januari.

En tussendoor gaan genieten. Genieten van de rust, het mooie weer, mijn wederhelft en vooral : Karel en Mme Cardaillac gaan bedanken voor alle moeite die ze hebben gedaan. Alle telefoontjes die ze deden naar de service après vente van F.T.
Want dat is niet mis. Ikzelf kon hier vanuit België niet veel verwezenlijken, dus was ik maar al te blij dat ik dit alles aan hen kon overlaten. Hendrik, van zijn kant, nog minder. Want die moet werken.
"Dat verdient een bloemetje" zeggen ze hier in België. Bloemen ga ik maar niet meedoen want wie weet, geraken die wel niet  door de douanepost in Charleroi. In Carcassonne werd ik van top tot teen gecontroleerd op "bommen". Dus in Charleroi zal dit wel hetzelfde scenario zijn.

Une grosse bise !!!!!

bise

A bientôt !

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité