Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 879
30 juin 2007

Laatste dagen in België

Terwijl Hendrik in St. Julia-de-Bec tuiniert : jardin_sans_num_ro en fotos maakt van het huis : lo_pijolet_sans_num_ro

zijn we hier in Sint-Gillis-Waas druk bezig met de laatste dagen aftellen : aftellen0001 ,

de auto en kar laden (met prima hulpje overigens) : laadmeester - omhooghijsen .

De météo angstvallig in het oog houden is ook een punt dat niet mag ontbreken. Ik rijd namelijk niet graag met regenweer.  De voorspellingen zijn redelijk goed, alhoewel het vandaag wat minder zomert in Quillan. Beter alvast dan hier met het herfstweer !

grosses_larmes  meteofrancequillan .

Het te-doen-lijstje is op één enkel puntje na volledig afgewerkt. (het poetsgedeelte...moet nog gebeuren)

Gas, electriciteit, internet, telefoon, water, domiciliëringen, bankzaken,postnazending, afscheid nemen van de buren. Dit waren de laatste bezigheden die (nogal) prima verlopen zijn.

Kim, Wim en Jasper zijn ondertussen aangekomen op hun vakantieplek in Sulden. Dus voor Jasper hoef ik ook niet meer te zorgen in de komende dagen.

Bon, rest me nog één vervelende klus : het huis poetsen ! Het lijkt zo groot nu want de dozen zijn alvast verdwenen. Wie heeft zin om te komen helpen ?  :-)  Het is een onmogelijke klus om het huis proper te houden. Weet je hoeveel haren een hond op zijn lijf heeft staan ? Miljoenen volgens mij. En die vallen er één voor één uit. Die dingen kruipen overal op en onder. Ik kwam er zelfs eentje tegen in de koelkast (bweurk !). Wellicht heeft Sugar eens even verkoeling gezocht op die plek... Een hond houden is fijn en gezellig, maar als ze beginnen te ruien, houd ik ze liever op afstand of buiten. Dus : de stofzuiger zal als allerlaatst object in het karretje geladen worden.

Woensdag 4 Juli : bye bye Sint-Gillis !

Nog even wat lawaai en verkeersdrukte op de weg.

Maar daarna : thuiskomen in de stilte...in Hameau de Laval. Nog 5 dagen en het is ook voor mij zover.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité