Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 884
4 décembre 2007

Des cheveux blancs, moi ?

Afgelopen had ik gewerkt, dus maandag en dinsdag waren nu mijn "weekend-dagen". Hendrik niet thuis, wat moet je dan?

Verderwerken aan de keuken, je droomt zeker ? ik ben in staat om de kasten met de deuren naar de muur gericht te monteren.

Dus : kuiswerk dan maar. Heel hard nodig, want we eten hier stof de laatste weken. Boren, timmeren, kappen, souderen (buizen aaneen zetten dus of hoe noem je dat eigenlijk). Wie er ooit zelf heeft voor gestaan weet precies mee te spreken van de hoeveelheden stof hier nu ronddwarrelen.

Dus poetsen en stoffen is eigenlijk niet zo een goed idee. Morgen ligt er weer een pak.

Vandaag gaan we maar eens lekker ontspannen bij de kapper. Het is de derde kapperszaak hier in de omgeving die ik vandaag ga ONTDEKKEN. Mij vorige "coupe Quillanaise"kon me eigenlijk niet heel erg bekoren.

Vlak naast het warenhuis Champion is een kapsalon gevestigd. Vandaag gaan we daar eens proef draaien.
Wel, ik moet zeggen dat het resultaat wel al iets beter is dan de 2 vorige.  Ze doen daar precies wat ik wil en niet andersom.

Eén grote vraag houdt me nu wel bezig : waarom zeggen de fransen "cheveux blancs" i.p.v. "cheveux gris" ?
(Jaja, ik heb er daar al veel van...).

Googlen levert voorlopig niets op, dus wie kan me hier mee helpen ?

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité