Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 884
28 janvier 2008

La grande différence

Werken in de Aude. L'Espinet Vacances. Leuke collegas, fijne baas, afwisselend werk, raar uurrooster soms : het is een heel andere manier van werken. Niets geen job van "eight to three". Hier werk ik 35 uren per week. In België waren dat er maar 30. Ik moet er nog aan wennen. Hendrik vanzelfsprekend ook, op sommige dagen als ik een late dienst heb, is hij het die zorgt voor kost op het bord. Ik vind dat best wel leuk, thuiskomen en je bordje eten dat klaarstaat met vooraf een aperitiefje. Moet ik wel niet alle dagen doen, want de kilootjes vliegen eraan op zo een manier.

Terug naar de werksfeer. Het grote verschil !

De werkplek.  Van een betonnen doos zonder ramen naar een gezellige plek. Met uitzicht op het vakantiedomein en erachter de "pics". Soms om bij weg te dromen. Je waant je niet in een werksfeer maar in vakantiesfeer.

Het verschil in interieur tussen vroeger en nu.

zicht  buro_nu

Het verschil van uitzicht kan ik jullie niet tonen vermits er op mijn vroegere werkplek enkel een eindeloze stapel dossiers te zien was.

Maar het beloofd terug een zonnige, stralende dag te worden. Dus vandaag : fotosessie. Het resultaat kan je hier morgen bewonderen.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité