Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 884
3 juillet 2008

Crocs en romeinse voeten...

Mijn oude vertrouwde werkschoenen heb ik naar hun laatste rustplaats gebracht. De container. Totaal op en op versleten. Spijtig...
Om hier in de tuin rond te lopen of te klussen had ik dus ander schoeisel nodig.

Botten : veel te warm in de zomer ! En helaas heb ik alleen maar van die lompe zware speleobotten (waar ik overigens een grondige hekel aan heb), dus dat was geen optie.
Sandalen : ook geen goede keus. Ik heb nl. nogal de neiging overal tegenaan te schoppen. Die voortdurende aanslagen op de puntjes van mijn tenen kon ik dus echt niet meer verdragen.
Klompen : vind ik te zwaar. En bovendien, die fransen zouden hier kunnen denken dat ik een "Hollandaise" ben...
Blote voeten : slecht idee om blootvoets in onze tuin rond te lopen. Bij deze zomerse temperaturen bestaat de ondergrond nu uit gebakken klei...

De oplossing : CROCS !

Lekker luchtig, tenen beschermd, licht en je glipt er makkelijk in en uit. Je kan ze na het tuinwerk schoonspuiten en klaar is kees. Altijd propere voetjes. Ideaal voor mij. Dacht ik toch ...

Die dingen bezorgen mij dus nog een kopzorg meer. Ik heb romeinse voeten. Mijn grote teen is kleiner dan degene die ernaast plakt. Op zich heb ik daar nooit problemen over gemaakt en ook geen gehad. Maar nu ben ik voortdurend geconfronteerd met die ondingen die men romeinse voeten noemt.
Die tweede teen piept dus alsmaar door het eerste gaatje van mijn crocs.
Nu bestaan er wel van die hebbedingetjes om je crocs te versieren of een zomers tintje te geven. Je maakt die sieraden vast in de gaatjes van je schoeisel en klaar is kees. Het gaatje is gevuld !
Jawel, de gaatjes op de bovenkant... maar niet deze die aan de tenen zitten.
Om het uitzicht toch alvast wat eleganter te laten blijken heb ik die teennagel dus maar voorzien van een laagje glanslak. Nu heb ik dus kaki-kleurige crocs met een  rode "touch". Geen gezicht !

Dichtplakken is geen optie en heb ik al geprobeerd. Die plakband schiet er telkens weer af of gaat aan mijn romeinse teen kleven.
Dus wie kan me hiervoor een afdoende oplossing bezorgen ?
Mijn dank zou eeuwig zijn !

crocs 

Publicité
Publicité
Commentaires
M
Is dat ook een woord dat alleen in het Avalonees bestaat misschien ? <br /> Nooit van gehoord, die dingen.<br /> Exotisch of ook iets dat je zelf bricoleert zoals een bierblikje omtoveren tot gasvuur... :-)
D
Allez Marie-Anne zou moeilijk is de oplossing toch niet. Laat gewoon een paar "galosjen" (of hoe schrijf je dat juist) meebrengen uit België :-) en het probleem is van de baan. <br /> <br /> Het blijft natuurlijk geen gezicht die galosjen
Publicité