Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 888
4 septembre 2008

Mailbox opschonen

Vanmorgen heb ik eindelijk eens mijn gehele mailbox uitgeplozen. Verschillende ( lees : vele) berichten van ong. 2 jaar oud netjes naar submappen gecopied. Overbodige berichten met waardeloze "talkies" eruitgegooid. Mijn computer had ongeveer één kwartier nodig om alles te deleten. Dus, het was nodig.

Twee berichten van Karel, mij toegezonden in het voorjaar van 2007, heb ik gelukkig net op het nippertje kunnen redden van de definitieve prullenbak. Blijkbaar had hij die gezonden om mij ginder in het koude en regenachtige België even jaloers te maken...

De foto's in de bijlage van die berichten staan hier nu te pronken en dit hoort er echt bij :

One seas GREAT things from the valley, only small things from the peak.
(G.K. Chesterton)

Bugarach_SerreDeBec 

HendrikSerreDeBec2

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité