Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 887
8 janvier 2007

Actie !

03.01.2007

Terug in het leven van alledag. Ik moet om 8 uur aan het werk. Heb er geen moed voor. Dus ik bel om een dagje extra vakantie. Ik weet dat het heel druk zal zijn en er toch mijn gedachten niet bijheb. Dus beter thuisblijven. Blijven mijn collega's tenminste gespaard van mijn lamentabel humeur.

100 maal, nee 1000 maal heb ik al geprobeerd om Hendrik te bereiken. Maar die telefoon aan de andere kant blijft DOOD. France Télécom, je hebt me 1000 keer bedrogen...

Weet je dat ik gek ben op Google ? Voilà, nu kan ik mijn hartje ophalen. Googlelen tot ik erbij neerval om toch maar een contact-adres van France Télécom op te snorren.
Ik vind een telefoonnummer van een "service-dienst". Nu kan mijn strijd echt beginnen. Ik bel, en ik bel, en ik bel... Een vriendelijke computergestuurde stem loodst mij steeds door de verschillende menu's om de pechdienst te bereiken. Na 10 keer ken je alle keuze-toetsen uit je hoofd.
Gelukkig heb ik SKYPE, want anders had me dit al een fortuin gekost. Zal me eigenlijk een zorg wezen, ik wil telefoneren met de andere helft van mijn trouwboekje !

Ha, een mail-adres. Zal ik vlug even een antwoord krijgen. Ja, dat had je gedacht. Een nette "accusé de réception" en dan houd het op.
Ik schakel ook mme. Cardaillac in. Zij belt naar 1013. Minutenlang houden ze haar in de wacht om dan ineens de verbinding te verbreken.

Van deze kant zal het ook niet veel helpen.

Bonjour,
<p>
Vous avez signalé sur le site 1013.fr un mauvais fonctionnement de la ligne 046xxxxxxx. Les tests que nous avons réalisé ont confirmé l'existence d'une anomalie touchant cette ligne. Nos équipes d'intervention procéderont au rétablissement de cette ligne dans les meilleurs délais.
<p>
Bien cordialement,
<p>
Le Service Après-Vente France Telecom

... en dit is dan het laatste bericht dat ik kreeg. Bemoedigend niet ?

Dan maar weer de belgische GSM.

Toch nog goed nieuws. De eerste werkdag van Hendrik is prima verlopen. Hij heeft daar een paar toffe collega's die toch moeite doen om verstaanbaar frans te praten.
Iets moet er toch goed lopen hé.

Ik heb er weer alle vertrouwen in.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité