Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 880
19 janvier 2007

Ik wil jullie laten meegenieten van het mooie weer

16-18 januari 2007

Een blitsbezoekje aan "de gastarbeider" in Quillan...

En afgehaald worden op de vlieghaven door een "privé-chauffeur"... wat moet Staske meer hebben ?

Het was hartverwarmend. Dit had ik even nodig.

Want het valt me eerlijk gezegd nogal tegen, dat vrijgezellenleven hier in België. I

k kan mijn draai nog niet goed vinden. Moet alle kleine en grote probleempjes alleen oplossen. Je hebt wel de telefoon(eindelijk).  En internet natuurlijk. Wat een uitvinding is dat toch !
Ik mis het gezellige van "Hendrik voor de TV en ik voor de PC" 's avonds...
Ieder doet zijn eigen ding maar toch ben je lijfelijk aanwezig overdag. Om maar niet te spreken van de nachten ... maar dat ga ik jullie nu heus niet in detail vertellen.
Nee, dit is een geintje. Ik ben van nature nogal gehorig 's nachts. Vooral als ik hier helemaal alleen ben. Om het uur ben ik wakker. Hoorde ik daar een gekraak ? Nee... het is Sugar maar die weeral eens een andere slaapplaats gaat uitkiezen.
Steevast alle dagen om 4.30u wakker. Nog wat proberen soezen want het is nog veel te vroeg om op te staan. Meestal lukt me dat wel maar vele keren lig ik naar de wekker te staren.
Was het nu maar al 6 uur. Dan kan ik met goed fatsoen opstaan, koffie slurpen en naar buiten met Sugar.

Want zeg nu zelf, wie kan het normaal vinden dat een (bijna) 50-jarige vrouw met een (bijna) 13-jarig hondje om 5 uur 's morgens op straat loopt rond te dwalen. Ann Christie misschien wel ...

Terug naar het prachtige van de Aude...

Het was inderdaad prachtig weer. Koel in de nacht, zacht overdag.
Ik geniet van het slenteren op de markt in Quillan op woensdagmorgen, van de "Pommes Bleues" in R-L-C in de namiddag, van het gezelschap van Hendrik tijdens de avond. Het is een blits-bezoekje geweest, maar net genoeg om mijn emotionele batterijtjes weer op te laden.

quillan   rlc

omgeving_RLCpommes_bleueslaval

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité