Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 880
19 janvier 2007

Bewogen terugreis uit Carcasonne

"Orkaan Cyriel blaast alles en iedereen weg" Zo staat vandaag in onze belgische kranten te lezen.

Cyriel raasde over ons landje net op de dag dat ik terugvloog uit Carcassonne.

carcassonne
Carcassonne lag te blaken in de zon en 1280 km verder weg vloog Cyrielleke met een snelheid van 120-130 km/uur over Charleroi.
Ik geef je op een briefje dat ik er geen goed oog in had.
De hele reis had ik mijn gordel om. Stel dat je het vreselijke weer ook al vanaf Parijs kon voelen ?

Eén uur en kwart en een turbulente landing  later stond ik weer veilig en gezond op belgische bodem.

VIVA  RYANAIR

De autorit naar huis was spannender als de vlucht !

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité