Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 887
8 août 2008

Weten jullie wat "ECHTE SERVICE" is ?

Vorige maand had mijn Yaris een grote onderhoudsbeurt nodig. Spijtig genoeg is hier in de buurt nergens een Toyota-concessiehouder te vinden. Dus helemaal naar de verste uithoek van Carcassonne voor de service-beurt. Ik zag er al tegenop. Urenlang wachten, op de franse manier. Het liep wel enigszins anders dan ik had gedacht...

Na het aanmelden aan de balie komt een supervriendelijke monteur je karretje ophalen. Je krijgt tot driemaal toe een superlekkere koffie aangeboden, MET snoepje en keus uit de allernieuwste franse roddelbladen om je tijd door te komen. Voor je het beseft is anderhalf uur om. Een hostess komt je de rekening presenteren die je liefst wel betaald met een cheque of creditcard. Héhé, het bedrag valt reuze mee. Ik had het echt duurder verwacht.

Buiten staat dezelfde vriendelijke monteur je met je sleutels in de hand op te wachten om je karretje plechtig te overhandigen.

10 kilometer verder realiseer je je ineens dat de achteruitkijkspiegels superproper zijn. Haha, die monteur had dus moeite met het vuile, vieze Yariske. Achteruit rijden op mijn spiegels doe ik dus nooit en de laatste schoonmaakbeurt dateerde van lang geleden.

Weet je wat nu "ECHTE SERVICE" is ? Je autootje komt dus na een onderhoudsbeurt helemaal fris gewassen uit de garage gereden...

Een goede tip voor  Herald en  zijn equipe in St. Gillis-Waas...

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité