Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 884
21 octobre 2008

net NU !

Gaat mijn computerscherm kapot. Net nu we eindelijk en eindeloos kunnen internetten. Gisteren waarschijnlijk een kabeltje in de verkeerde poort gestoken en "ploef" : alle beeld weg. Vreselijk frustrerend op dat moment, omdat je weet dat op maandag bijna alle winkels gesloten zijn, inclusief de plaatselijke computerdokter. Ik had echt geen moed om alles samen te pakken en weeral eens 25 km te rijden naar Limoux. Dus vandaag dan maar. En hopen dat ze het nog kunnen repareren of vervangen. Als ze me maar niet gaan vertellen dat ik volgende week maar eens moet terugkomen... Want, wie weet, ontplof ik dan wel :-)

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité