Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 884
21 octobre 2008

Het is nu wel bekend

... dat ik rondloop met een petitie. Mijn statistieken tonen deze morgen een abnormale stijging van bezoekers. En dan wel franse bezoekers. Met een uitschieter op de pagina van de petitie rond de windmolens. Oei, oei. Googlen op "saint julia de bec" laat mijn blogje op de eerste pagina resultaten zien. Héhé, ze hebben mijn dagboekje gevonden. En blijkbaar ook grondig doorgelezen. Gelukkig voor mij verstaan ze hier heel moeilijk ons vlaams. Maar stom genoeg had ik het stukje over de petitie in het frans geschreven. Wie weet vinden ze mij hier niet zo sympathiek meer vanaf vandaag...

Date

Pages vues

Total visiteurs

Nouveaux visiteurs

Visiteurs déjà connus

lundi 20 octobre 2008

38

20

9

11

Gisteren bij veel dorpsbewoners gaan aanbellen. Degenen die mij toch binnenlieten, hebben allemaal de petitie getekend. Degenen die mij voor de deur lieten staan, gelukkig niet te veel, waren nogal sceptisch over het lukken van ons protest.

We hopen toch wel om vrijdag aanstaande een lange lijst handtekeningen te kunnen presenteren op de vergadering. Gerard en ik, we doen ons uiterste best !

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité