Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 884
1 décembre 2008

Verkneukel-weekend

Vandaag maar weer een stukje in ABN dan maar. Al wou ik best nog wat meer van zulke onzin op het net werpen. We hebben ons het hele weekend verkneukeld om al de pogingen (hoera aan de statistieken) dit stukske in fatsoenlijk frans om te zetten. Translate is nu één van de meest gebruikte trefwoorden, aan mijn statistieken te zien.

Bon, genoeg onzin nu! Back to reality !

Zaterdag heeft Hendrik mijn vogel-voederplaatsje ineengeknutseld. Een hele dag zagen, nagelen, bijschaven, bijpassen. In de winkels kun je zulke dingen ook best wel kopen, maar 39 euro voor een mini-uitvoering van dit voederbakje vond ik toch wel heel veel. Een eigen ontwerp is dan ook nog zo leuk nietwaar! Nu is het alleen nog wachten op de vele bezoekers...

voederplaatsje  voederplaatsje1
Kan iemand mij misschien even een recept bezorgen voor zelfgemaakte mezen-bollen ?

Zondag, Peyrolles. De nieuwste aanwinst van Marleen en Jan gaan bewonderen. Vanaf nu staat hun Audi te koop want hun nieuwe bolide is een multi-service-wagen. Een combinatie tussen comfort en functionaliteit. JEEP. Aangekocht in België en ook bestemd om de resterende jaren in de Aude door te brengen als werkbeest. Peyrolles, een omgeving vol "terre rouge" en (wat dacht je?) gaten... Een nieuwe speelterrein voor Hendrik ?

aanwinst

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité