Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Enfin en France !
Publicité
Archives
Newsletter
Enfin en France !
Visiteurs
Depuis la création 34 882
7 décembre 2010

Voortdurende queeste.

Afgelopen week was er eentje dat voor Jan en Hendrik bijna volledig in het teken stond van zoeken, graven, ontdekken...
Hé mannen, vergeten jullie de vrouwtjes niet????? :-)   
Bon, als je dan hun glunderende gezichten ziet verschijnen, dan is het wel iets waard!

Zaterdag : leeglopen van het gat gaan controleren. Helaas, pindakaas, net na hun vertrek vorige week is het leeglopen gestopt. Waarschijnlijk door vuil of bladeren. Spijtig. De ontdekking zal voor een andere keer zijn.

Zondag : Hendrik kan niet stilzitten. Met rugzak, compas en GPS op weg naar de Blanchefort. Nogmaal eens de mijn gaan zoeken. Joepie-eeeeeeeee hoor ik ineens schallen uit de walkie talkie. Gevonden! Groot is het niet op het eerste zicht. Maar na al die tijd toch resultaat. God mag weten hoeveel uurtjes we op die flank hebben doorgebracht op onze zoektochten.

Maandag : Cardou. Grand Aven du Cardou gaan bekijken.

Dinsdag : CA - grotten op de Cardou. Afdalen en verkennen. Nadien, wandeling. Grot gevonden.

Woensdag :  Terug naar nieuwe grot. Veel oud materiaal.

Donderdag : Met Henri en Jan naar Grand Aven du Cardou. Afwerking van de omheining. Henri tevreden, Jan en Hendrik ook dik tevreden. (dat het klusje geklaard is.... :-)  )

CA9  CA10  conc1  jan1  jan2  jan_in_Salz  mijn_Blanchefort1  mijn_Blanchefort2  mijn_Blanchefort3  mijn_Blanchefort4  mijn_Blanchefort5   mijn_Blanchefort6  mijn_Blanchefort8  nieuw1  nieuw3  nieuw4  nieuw7  nieuw13  vleermuis_in_mijn

Wie durft nu nog te beweren dat er in de wintermaanden niets te beleven valt in de Aude ????

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité